Olešník 2016 - 5.den

Pátý den v Olešníku máme za sebou. Snídaně proběhla v klasickém stylu švédských stolů. Poslední trénink na soustředění jsme věnovali nácviku útočné hry se zakončením a nácviku standartních situací. Na závěr by jsme chtěli poděkovat všem klukům, za to, že soustředění odmakali a snažili se ke všemu přistupovat zodpovědně. Vše nejlepší do nadcházející sezony přeje realizačnítým.

Tímto se s vámi loučíme.

foto z 5.dne zde: http://skp-2003.rajce.idnes.cz/Olesnik_2016_-_5.den/

3. ročník Mektec Cup

V sobotu 28.1. jsme se zúčastnili halového turnaje v Kaplici.

Za účasti osmi týmů jsme obsadili velmi dobré druhé místo.

Zápasy ve skupině:

SKP  :  Vodňany    -  0  :  2

SKP  :  D. Voda     -  7  :  0

SKP  :  Kaplice       -  2  :  0

Ve skupině jsme obsadili druhé místo.

V cestě do finále nám stála Lokáda Č.B.

SKP  :  Lokomotiva Č. B.  3  :  1

Finále:

SKP  :  Č. Dvory  2  :  2  penalty  0  :  2

Nejlepší střelec turnaje: Dominik Šrámek / SKP /  5 gólů

Veliká pochvala všem hráčům za předvedený výkon!!!!!!!!!

Hodnocení turnaje v Milevsku

V neděli 26. 2. jsme se zúčastnili silně obsazeného turnaje na UMT v Milevsku.

Celkem jsme odehráli pět velmi kvalitních zápasů. Celý tým šlapal na jedničku a po právu

jsme obsadili krásné DRUHÉ místo.

Výsledky :

SKP : Lokomotiva        1 : 1   Fun

SKP : Dynamo 03        2  : 0   Alexa, Šimeček

SKP : Písek 02            0  : 1

SKP : Milevsko            5  : 0  Krátký 3x, Moravec 2x

SKP : Meteor  Tábor    0  : 0

Byla to velmi dobrá příprava, která nám ukázala i pár nedostatků, na kterých je třeba ještě zapracovat do začátku jarní části KP.

Kluci turnaj odmakali a ukázali, že se můžou rovnat s těmi nejlepšími.

Díky, bylo to super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26. kolo KP starších žáků

Třeboň : SKP  2 : 3 poločas 2 : 0

Sestava : Formánek -   Pešek, Šrámek, Pytlík, Alexa, Šimeček, Rajko, Bláha, Jaroš, Faktor, Melicher, Štěch, Babec, Moravec, Čouza

21. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : Motorlet Praha  0 : 8  poločas   0 : 4

sestava : Roudnický, Votýpka, Faktor, Melicher,  Čoudek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Pytlík, Kaisler, Bláha, Michálek, Vančura

Soustředění v Třeboni

Ahoj,

poslední den soustředění v Třeboni jsme zahájili jako obvykle dobrou snídaní. Potom se naši svěřenci odebrali na pokoje si zabalit věci. Někteří s balením měli o dost více práce, jelikož najít své věci byl nadlický výkon. Nakonec se to v pořádku podařilo každýmu. V 10:00 jsme vyrazili navštívit plavecký bazén v Lázních Aurora. Celý náš tým si to velice užil. Po vyčvachtání jsme vyrazili zpět do hotelu na závěrečný řízek s bramborovým salátem.

Závěrem bychom chtěli poděkovat chlapcům a dívce za příkladné plnění tréninkových jednotek a ukázkové reprezentování svého klubu. Dále děkujeme rodičům, že klukům a dívce umožnili zúčatnit se zimního soutředění.

Fotografie najdete zde: http://pajavajgel.rajce.idnes.cz/Soustredeni_Trebon_4._den/

Ještě jednou děkujem a mějte se krásně:)

Olešník 2016 - 4.den

Je za námi čtvrtý den v Olešníku. S přibývajícím časem se budíme čím dál tím hůře, ale představa dobré snídaně nás nakonec vždy z postele dostane.  Na dopoledním tréninku si kluci sáhli na dno sil. Tréninková jednotka byla zaměřena na rychlost a musíme říci, že kluci odvedli hodně dobrou práci za kterou si zasloužili odměnu v podobě zmrzliny. K obědu jsme měli nudlovou polévku a dost ostrý guláš  s kolínky. Některým chlapcům snad začal odpoledne v břiše klíčit a odezva na sebe nedala dlouho čekat .Závan který se začal šířit Olešníkem měl původ u našich chlapců a musím říci ,že byl pekelný. Odpolední dvouhodinový trénink byl věnován nácviku herní situace, založení hry a přechod z naší poloviny hřiště na soupeřovu polovinu. I tohoto úkolu se zhostili na jedničku a některé akce byly jako z učebnice . I zde následovala odměna v podobě návštěvy bazénu kde nikdo nebyl a tak se kluci mohli v klidu vyřádit. Sám nevím, kde pořád berou energii a hlavně venku 23 stupňů a voda měla 22 stupňů, takže spíš na brusle než na koupání. Před večeří nás navštívil Šroubek, který se pozdravil s kluky a popřál jim hodně štěstí v nadcházející sezóně. K večeři byla sekaná s bramborem, okurkovým salátem a jako pišingr buchta. Večerní trénink  jsme museli z důvodu úpravy hřiště a značné únavě hráčů zrušit. Ještě před druhou večeří si kluci pochutnali na melounu. Ke druhé večeři byl obložený chléb se zeleninou. Prosím rodiče, aby si zítra přijeli pro děti ve 13.00.

S pozdravem realizační tým

foto ze 4.dne zde : http://skp-2003.rajce.idnes.cz/Olesnik_2016_-_4.den/

Memoriál JUDr. A. Straky

Hodnocení :

Ve čtvrtek jsme se zúčastnily vánočního turnaje v Třeboni.

Turnaje se zúčastnily dva ligové a šest krajských mužstev .

Výsledky ve skupině :

O třetí místo :

SKP  :  Písek  1  :  1   penalty  3  :  2

Nejlepším střelcem turnaje se stal Kryštof Krátký / SKP / - 6 branek

Velikou pochvalu si zaslouží celý tým !!!!!!!!!!!!!!!

soustředění Olešník 2017 5. den

Pátý  den v Olešníku máme za sebou. Snídaně proběhla v klasickém stylu švédských stolů. Poslední trénink na soustředění jsme věnovali nácviku útočné hry se zakončením a nácviku standartních situací. Na závěr by jsme chtěli poděkovat všem klukům, za to,  že soustředění odmakali a snažili se ke všemu přistupovat zodpovědně. Vše nejlepší do nadcházející sezony přeje realizační  tým. Foto z dnešního dne zde:https://skp-2003.rajce.idnes.cz/soustredeni_Olešnik_5.den

Tímto se s vámi loučíme.

20. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : Admira Praha  1 : 3  poločas  0 : 2

bramky: 60.Bláha

sestava: Roudnický, Votýpka, Faktor, Melicher, Doucha, Čoudek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Jaroš, Pytlík, Kaisler, Bláha, Gondek, Michálek

Halový turnaj VV KFS Jč. kraje Memoriál JUDr. A Straky v Třeboní

SKP České Budějovice

V úterý 29.12.2015 se starší žáci SKP České Budějovice zúčatnili halového turnaje VV KFS Jč. kraje Memoriál JUDr. A Straky v Třeboni.

První zápas nás čekal jeden z nejtěžších soupeřů celého turnaje, který jsme bohužel prohráli. Poté zbývající dvě utkání kluci zvládli na jedničku.

V semifinále nás čekal pro nás známý tým Lokomotivy Č. B. Zápas se nakonec rozhodl až po pokutových kopech, které jsme prohráli 4:3.

V zápase o třetí místo jsme se utkali s ligovým týmem MAS Táborsko. Po urputném boji to naši kluci zvládli perfektně a vyhráli třetí místo.

Klukům děkujeme za předvedenou hru a bojovný výkon po celý turnaj.

Jednotlivé výsledky:

základní skupina:

SKP  :  Výběr KFS U14   -    2  :   4

SKP  :  Třebon             -    1  :   0

SKP  :   Č. Krumlov       -     1  :   0

Semifinále:

SKP    :    Lokomotiva Č.B.    2   :   2 - PK (3:4)

O třetí místo:

SKP    :     FC MAS Táborsko   3  :  1

Hráči: Moudrý, Sypal, Dudáček, Jurásek, Vojta, Volák, Dubský, Šrámek, Krátký, Moravec.

Trenér: Pavel Vajgel, Asistent trenéra: Petr Volák, Vedoucí týmu: Michal Hladík

Soustředění 3.den

Ahoj,

třetí den soustředění v Třeboni začal jako obvykle budíčkem v 7:30. Po ranní údržbě chrupu a umytí ospalků jsme si dali královskou snídani. V 9:40 jsme vyrazili na dopolední tréninkovou jednotku. Ta byla relaxační a zábavná, protože jsme chtěli naše chlapce a dívku nechat odpočinout před odpoledním zápasem. Od 15:30 zahájil první poločas přátelského utkání se staršími žáky Třeboně delegovaný rozhodčí z listiny FIFA Martin Formánek. Náš tým utkání zahájil velmi aktivně. Vypracovali jsme si velmi slibné příležitosti, které jsme bohužel neproměnili. A tak přišel následný trest v podobě vedoucího gólu Třeboně. První poločas skončil 1:0 pro Třeboň. Druhý poločas jsme drobet polevili z naší aktivity a hra se vyrovnala. Nakonec se nám v závěru utkání podařilo vyrovnat, po úprku Moravce a zakončení krásnou střelou.

Zítra máme poslední půl den na soustředění. Své ratolesti si můžete vyzvednout v 13:00.

Fotografie z dnešního dne najdete na: http://pajavajgel.rajce.idnes.cz/Soustredeni_Trebon_3._den

Olešník 2016 - 3.den

Třetí deštivý  den v Olešníku máme za sebou. Začal jako každý den výbornou snídaní ve stylu švédských stolů. Dopoledne jsme absolvovali silový trénink. Kluci ze sebe opět vydali všechno. K obědu jsme měli gulášovou polévku a boloňské špagety. Odpolední trénink byl zaměřen na posilování horních partií těla a jeho zpevnění. K večeři jsme měli kuřecí řízek s bramborovou kaší. Takhle vymetené talíře jsme letos ještě neviděli. Po večeři  si kluci dali melouna. K druhé večeři si kluci pochutnali na toustech.

S pozdraven realizační tým.

foto ze třetího dne zde :http://skp-2003.rajce.idnes.cz/Olesnik_2016_-_3.den/

25. kolo KP starších žáků

SKP : Roudné 4 : 0 poločas 1 : 0

soustředění Olešník 2017 4. den

Je za námi čtvrtý horký den v Olešníku. S přibývajícím časem se budíme čím dál tím hůře, ale představa dobré snídaně nás nakonec vždy z postele dostane.  Na dopoledním tréninku si kluci sáhli na dno sil. Tréninková jednotka byla zaměřena na rychlost a musíme říci, že kluci odvedli hodně dobrou práci  za kterou si zasloužili odměnu v podobě melouna. K obědu jsme měli gulášovou polévku a vepřový plátek s rýží.  Odpolední dvouhodinový trénink byl věnován nácviku herní situace, a střelbě na bránu.  K večeři byli brambory s kousky hovězího masa, poté přišlo překvapení od pani kuchařky v podobě palačinek s jahodovým dipem.  Potom si kluci zahráli fotbálek na boso a následoval opět náš oblíbený bazén. Ještě před druhou večeří  kluci dojedli melouna. Ke druhé večeři byl obložený chléb se šunkou a s nutelou. Prosím rodiče, aby si zítra přijeli pro děti do 13.00. Foto z dnešního dne zde:https://skp-2003.rajce.idnes.cz/soustredeni_Olešnik_4._den

19. kolo ČDŽ U 15 A

ABC Braník Praha : SKP   1 : 0   pločas  1 : 0

sestava: Roudnický, Votýpka, Faktor, Melicher, Doucha, Čoudek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Jaroš, Pytlík, Kaisler, Bláha, Vančura, Gondek

Soustředění 0.+1. den

Ahoj,

příjezd na soustředění do Třeboně proběhl v naprostém pořádku. Po zabydlení jsme vyrazili na první tréninkovou jednotku, která byla zaměřena na práci s míčem. Trénujeme na

umělé trávě která je v perfektním stavu. Po tréninku jsme se během přesunuli na náš 4* hotel:) kde proběhla první perfektní večeře, která byla vydatná a velmi dobrá. Naše svěřence jsme zahnali do hajan ve 22:00.

Ráno jsme měli nařízený budík na 7:30(některá ranní ptáčata vstávali v 5:). Od 8:00 probíhala snídaně formou švédských stolů. Poté jsme vyrazili na dopolední trénink, který byl zaměřen na posuny hráčů a technicko-taktickou přípravu na zápas. Po tréninku se hráči dočkali zasloužené odměny formou obědu, který si všichni pochvalovali. Následoval odpolední předzápasový odpočinek. Na první přípravný zápas nás přijel prověřit ligový tým SK Dynamo. Zápas se nám fotbalově vydařil a hráči velmi mile překvapili. Výsledek sice nehovoří pro nás úplně pozitivně, prohráli jsme 1:2, ale s hrou jsme spokojeni. Černou kaňkou na celém zápase je zranění našeho brankaře Martina Formánka. Po neuvěřitelném zákroku, který vytáhl proti střele jednoho z hráčů Dynama si po dopadu na zem přilehl ruku a zlomil si ji v zápěstí.

Všichni na Martina myslíme a přejeme mu brzké uzdravení.

Fotografie z 0. a 1. dne přikládáme zde: http://pajavajgel.rajce.idnes.cz/Soustredeni_Trebon_0._1._den

Olešník 2016 - 1.den

Máme za sebou první den soustředění v Olešníku. Absolvovali jsme tři tréninkové jednotky . První tréninková jednotka byla zaměřená na nabírání fyzické kondice. V druhé tréninkové jednotce jsme se  zaměřili na vedení míče  a zopakovali jsme si všechny fotbalové základy. Po večeři jsme nacvičovali kopání rohových kopů a standartní situace. K obědu jsme měli zapečené brambory s kuřecím masem a sýrem, k večeři rajskou omáčku s knedlíkem. K druhé večeři byl chléb se sýrem a moravským uzeným. Všem moc chutnalo a nezbylo vůbec nic. Musíme pochválit kluky za zodpovědný přístup k tréninkům, snad jim to vydrží.

foto z prvního dne zde: http://skp-2003.rajce.idnes.cz/Olesnik_2016_1.den/

s pozdravem realizační tým

24. kolo KP starších žáků

Milevsko : SKP 3 : 2 poločas 2 : 1

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Šrámek, Pytlík, Alexa, Faktor, Šimeček, Melicher, Jaroš, Štěch, Rajko,

soustředění Olešník 2017 3. den

Třetí horký den v Olešníku máme za sebou. Začal jako každý den výbornou snídaní ve stylu švédských stolů. Dopoledne jsme trénovali rychlost a výbušnost. Bylo pod mrakem, takže to bylo celkem snesitelné. Kluci ze sebe opět vydali všechno. K obědu měli kluci rajskou a trenéři špíz. Odpolední trénink byl zaměřen na práci s míčem a zakončení.. Na večeři byla sekaná s bramborovou kaší. V osm hodin jsme šli ještě do bazénu ,který byl otevřen už jenom pro nás. Kluci si parádně zaskákali a zrelaxovali. Voda byla jako kafe..

S pozdravem realizační tým. Foto z dnešního dne zde:http://skp-2003.rajce.idnes.cz/soustredeni_Olesnik_3.den/

18. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : FC Mas Táborsko  4 : 3  poločas  1 : 2

branky: 2. Votýpka, 36. Alexa, 62.a 69. Pytlík

sestava: Roudnický, Votýpka, Faktor, Melicher, Doucha, Čoudek, Michálek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Jaroš, Pytlík, Kaisler, Bláha, Vančura

Soustředění 2.den

Ahoj,

druhý den soustředění proběhl ranním stáváním v 7:30(i přesto se nám jeden svěřenec probouzí kolem 5. hodiny). Po běžné hygieně jsme se odebrali na snídani, která byla zase velmi pestrá. Dopolední tréninková jednotka byla zaměřena na fyzickou stránku. Všichni byli nadprůměrně produktivní a trenéři byli velmi spokojeni. Po přesunu na hotel jsme bleskovou rychlostí dorazili na oběd(zeleninová polévka a vepřové rizoto). Jako už obvykle jsme po obědě měli pár hodin odpočinku, který někteří využili k regeneraci v podání maséra Pavla Vajgela.

Odpolední tréninková jednotka byla herního zaměření. Práce s balónem, střelba a fotbálek. Po nešťastném zranění jednoho z našich gólmanů, jsme angažovali nového adepta do kasy, který bohužel nesplnil ani předpoklady okresního přeboru(Slavoj Houslice). Proto jsme po domluvě s trenéry toho mládežníka vyřadili.

Fotografie z 2. dne naleznete zde: http://pajavajgel.rajce.idnes.cz/Soustredeni_Trebon_2._den

Olešník 2016 - 2.den

Druhý den v Olešníku začal budíčkem v 7.30. Jelikož jsme letos opět ranní výběhy zrušili, mohli si kluci přispat o půl hodiny déle. Po ranní hygieně následovala snídaně formou švédských stolů - párky, smažené vajíčka, sýry ,salámy, lupínky, marmeláda, paštika, med, mléko, čaj, džus. Po vydatné snídani jsme se přesunuli na hlavní hřiště kde jsme odehráli zápas proti týmu Hradiště. Zápas jsme rozdělili na 4 x 20 minut. Kluci to zvládli na výbornou i když bylo velké horko. Zápas skončil jednoznačným výsledkem v náš prospěch a to 7 : 0. Branky dávali, 3 x Pečený, 2 x Šimeček, 1 x Krátký a 1 x Fun. K obědu bylo kuřecí stehno s bramborem. Po odpolední siestě následoval trénink zaměřený na nácvik herní situace ( trenérům nejednou tekli nervy ).K večeři jsme si pochutnali na výpečkách s knedlíkem a špenátem. Po večeři jsme šli dnes již po třetí do bazénu, kde se kluci zase parádně vyblbli. Teď kluci ještě hrají fotbálek na boso a už netrpělivě čekáme na druhou večeři ,na chleba se sýrem a se salámem. Po večeři zhodnotíme dnešní zápas a půjdeme na kutě.

Foto ze druhého dne zde : http://skp-2003.rajce.idnes.cz/Olesnik_2016_-_2.den/

s pozdravem realizační tým

23. kolo KP starších žáků

SKP : Jindřichův Hradec 3 : 2 poločas 3 : 0

Sestava : Formánek -   Pešek, Vrážek, Šrámek, Pytlík, Alexa, Fun, Šimeček, Rajko, Dvořák, Bláha, Jaroš, Faktor, Melicher, Štěch. Šrámek

soustředění Olešník 2017 2. den

Druhý horký den v Olešníku začal budíčkem v 7.30. Jelikož jsme letos ranní výběhy zrušili,mohli si kluci přispat o půl hodiny déle. Po ranní hygieně následovala snídaně formou švédských stolů - párky, smažené vajčka,sýry,salámy,lupínky,marmeláda,paštika,med,mléko,čaj,džus.Po vydatné snídani jsme se přesunuli na druhé hřiště kde nás čekala tvrdá dřina v podobě nabirání fyzičky. Kluci to zvládli na výbornou i když bylo velké horko. K obědu byli špagety s boloňskou omáčkou. Po odpolední siestě jsme sehráli přátelské utlání s týmem Hradiště. Kluci zahráli výborně a zaslouženě vyhráli.K večeři bylo knedlo, vepřo, zelo. Po večeři jsme šli dnes  po druhé do bazénu, kde se kluci zase parádně vyblbli. K druhé večeři byli obložené chleby. Foto z dnešního dne zde: http://skp-2003.rajce.idnes.cz/soustredeni_Olesnik_2017_2._den/

17. kolo ČDŽ U 15 A

FK Tatran Prachatice : SKP  2 : 1  poločas  1 : 1  penalty 3 : 2

branky : 27. Bláha

sestava:  Roudnický, Votýpka, Faktor, Melicher, Doucha, Čoudek, Michálek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Jaroš, Pytlík, Bláha

22. kolo KP starších žáků

Soběslav : SKP 0 : 3 poločas 0 : 2

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Vrážek, Šrámek, Pytlík, Alexa, Fun, Faktor, Šimeček, Melicher, Jaroš, Štěch, Babec

soustředění Olešník 2017 1. den

Olešník 1. Den

Máme za sebou první parný den soustředění v Olešníku .Absolvovali jsme tři tréninkové jednotky upravené dle počasí. Mezi každou jednotkou jsme se byli zchladit v místním bazénu, což děti přivítali s velkou radostí a moc si to užili. Na jídlo opět chodíme do naší staré Olešnické hospody se kterou jsme byli vždy moc spokojeni a není tomu jinak ani letos. K obědu jsme měli výborný hovězí guláš s těstovinami a k večeři tři stehýnka s bramborem a jako zákusek bublaninu s třešněmi. K druhé večeři jsme měli chleba se šunkou a sýrem. Děti přežili dnešní těžké tréninkové jednotky bez újmy na zdraví. Zítra nás čeká od 16.00.hod. přátelský zápas s Hradištěm.

foto z prvního dne zde:http://skp-2003.rajce.idnes.cz/ssoustredeni_Olesnik_2017_1._den/

16. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : FC Slavoj Vyšehrad  1 : 5 pločas 1 : 1

branky: 7. Doucha

sestava: Roudnický,  Gondek, Votýpka, Faktor, Melicher, Vančura, Doucha, Čoudek, Michálek, Eichelberger, Rajko, Alexa, Jaroš

21. kolo KP starších žáků

SKP : Hradiště 3 : 0 poločas 2 : 0

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Vrážek, Šrámek, Pytlík, Alexa, Fun, Krátký, Šimeček, Rajko, Dvořák, Bláha, Jaroš

15. kolo ČDŽ U 15 A

Petřín Plzeň : SKP  2 : 1   poločas  1 : 1

branky: 25. Doucha

sestava:  Roudnický, Bláha, Gondek, Votýpka, Faktor, Melicher, Vančura, Doucha, Čoudek, Michálek, Machoň, Eichelberger, Rajko, Alexa

19. kolo KP starších žáků

SKP : Prachatice 5 : 0 poločas 3 : 0

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Vrážek, Faktor, Šrámek, Alexa, Fun, Krátký, Šimeček, Štěch, Melicher, Rajko

14. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : Dukla Praha  0 : 9  poločas 0 : 3

sestava: Roudnický, Bláha, Gondek, Votýpka, Faktor, Pytlík, Melicher, Vančura, Doucha, Čoudek, Michálek, Machoň, Eichelberger

Zimní příprava starších žáků

Fobtal České Budějovice

Zimní příprava starších žáků SKP České Budějovice začala 17. ledna přátelským utkáním s mužstvem Písku. První utkání jasně ukázalo naše nedostatky a předvedená hra odpovídala dlouhé pauze od posledního podzimního utkání.

Během zimního přípravného období se budeme věnovat jak atletickým schopnostem jedinců, tak herním dovednostem celého týmu. Celou zimní přípravu budeme trénovat 3x v týdnu. Postupem času absolvujeme také přípravná utkání, která nám napoví, v jakém stavu tým je. Pro starší žáky je také připraveno zimní soustředění v Třeboni.

20. kolo KP starších žáků

Vimperk : SKP 0 : 5 poločas 0 : 2

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Vrážek, Jaroš, Pytlík, Alexa, Fun, Krátký, Šimeček, Babec, Melicher, Štěch, Faktor

13. kolo ČDŽ U 15 A

FC Písek : SKP  7 : 2 poločas 2 : 1

branky: 23. a 54. Doucha

sestava:  Roudnický, Bláha, Gondek, Votýpka, Faktor, Pytlík, Melicher, Vančura, Alexa, Doucha, Čoudek, Michálek

18. kolo KP starších žáků

Lokomotiva ČB : SKP 1 : 4 poločas 0 : 1

Sestava : Formánek -  Morava, Pešek, Čouza, Vrážek, Jaroš, Pytlík, Alexa, Fun, Krátký, Šimeček, Babec, Melicher, Rajko

12. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : Aritma Praha   2 : 3  poločas 0 : 2

branky: 55. Votýpka, 63. Pytlík

sestava: Roudnický, Bláha, Rajko, Gondek, Votýpka, Faktor, Pytlík, Melicher, Vančura, Alexa, Doucha, Čoudek, Michálek, Machoň, Merta

17. kolo KP starších žáků

SKP : Meteor Tábor 1 : 0 poločas 0 : 0

Sestava : Formánek -  Pešek, Čouza,Vrážek, Jaroš, Pytlík, Alexa, Fun, Šrámek, Krátký, Šimeček, Faktor, Bláha, Melicher, Štěch

1. kolo ČDŽ U 15 A

SK Aritma Praha  : SKP  3 : 2   poločas 1: 2

branky: 6. Vančura, 30. Šimeček

sestava: Roudnický, Rajko, Pečený, Faktor, Jaroš, Čermák, Šimeček, Votýpka, Vančura, Melicher, Pytlík, Čoudek, Merta, Gondek, Alexa, Eichelberger, Bláha

16. kolo KP starších žáků

Strakonice : SKP 0 : 4 poločas 0 : 2

Sestava : Formánek -  Pešek, Čouza, Jaroš, Faktor, Pytlík, Alexa, Fun, Šrámek, Krátký, Šimeček, Rajko, Dvořák, Babec

11. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : FC Tempo Praha   3 : 4   poločas 2 : 0

branky: 39. Votýpka, 50. Vančura, 61. Šimeček

sestava: Roudnický, Rajko, Pečený, Faktor, Jaroš, Čermák, Šimeček, Votýpka, Vančura, Kaisler, Melicher, Čoudek, Merta, Gondek, Alexa, Eichelberger, Michálek

15. kolo KP starších žáků

SKP : Čtyři Dvory 5 : 1 poločas 2 : 1

Sestava : Formánek - Vrážek, Pešek, Čouza, Jaroš, Faktor, Pytlík, Alexa, Fun, Šrámek, Melicher, Krátký, Šimeček, Štěch, Bláha

10. kolo ČDŽ U 15 A

FK Motorlet Praha  : SKP   1 : 1   poločas 1: 0  penalty 3 : 5

branky: 51. Doucha

sestava: Roudnický, Rajko, Pečený, Faktor, Jaroš, Čermák, Šimeček, Votýpka, Vančura, Doucha, Kaisler, Melicher, Pytlík, Čoudek, Merta, Gondek, Alexa

14. kolo KP starších žáků

Český Krumlov : SKP   0 : 4 poločas 0 : 1

Sestava :  Formánek - Moravec, Čouza, Vrážek, Rajko, Faktor, Alexa, Pytlíik, Jaroš, Fun, Šimeček, Štěch, Babec, Melicher, Dvořák

9. kolo ČDŽ U 15 A

FK Admira Praha  : SKP   0 : 0   penalty 4 : 3

sestava: Roudnický, Rajko, Pečený, Čermák, Bláha, Šimeček, Votýpka, Vančura, Doucha, Kaisler, Melicher, Pytlík, Čoudek, Merta, Michálek, Gondek, Alexa

8. kolo ČDŽ U 15 A

SKP : ABC Braník Praha  2 : 5  poločas 1 : 1

branky: 12. Vančura, 65. Šimeček

sestava: Melicher, Rajko, Faktor, Pečený, Jaroš, Alexa, Čermák, Bláha, Šimeček, Votýpka, Vančura, Doucha, Kaisler, Eichelberger, Pytlík, Merta, Gondek, Michálek

7. kolo ČDŽ U 15 A

FC MAS Táborsko : SKP   1 : 4  poločas 0 : 3

branky: 2. Doucha, 13. Doucha, 30. Šimeček, 57. Doucha

sestava: Roudnický, Rajko, Pečený, Jaroš, Faktor, Čermák, Bláha, Šimeček, Votýpka, Vančura, Doucha, Kaisler, Melicher, Pytlík, Matějka, Eichelberger, Machoň